NO
EN
DE
IT
FR
ISL
Velg religion
600 Polar W
Kandahar
300 Polar
Everest
GT-450
LH 500
Leitwolf

 

  Medlemmer

 

- Bli medlem
- Glemt passord?
Brukernavn:

Passord:

Husk meg

 
 

  Generelt

 

- Gå til startsiden
- Om tråkkemaskin.no

 
 

  TråkkeNytt

 

- Omtaler
- Siste 15 artikler
- Artikkelarkiv

 
 

  TråkkeMap

 
 

  TråkkeGalleri

 

- Søk
- Topp 100
- Siste 100 Norge (0)
- Siste 100 Verden (0)
- Screeners Choice
- Kommentarer (0)

 
 

  TråkkeForum (0)

 
 

  TråkkeMarkedet

Trysil - Fornøyde gjester er det som gjelder

Lagt til av: Ole Kristoffer Hole Olsen | publisert: 14.09.2006

I desember 2005 ble SkiStar den nye eieren av Trysilfjellet Alpin AS. Først denne sesongen vil det bli mer synlig hva den svenske eieren tenker med et 5. medlem av "SkiStar-klubben". Bosse Halvardsson vet endel allerede, og har klare tanker om hvordan Trysil skal bli et enda bedre skisted i årene fremover. Her avslører sjefen i Trysilfjellet noen av tankene bak planene, konkrete gjøremål og arbeidsmetodene.

Trykk for større bilde
© trysil.com
Om noen av hovedfokusene hos SkiStar
Med ny eier er Trysilfjellet i meget trygge og målrettede hender. SkiStar har klare visjoner om økonomiske mål og hvordan man skal vokse, og har en solid kunnskap. Stolheisen som bygges i Fageråsen er et eksempel på dette. Stolheis har lenge vært et ønske blant Trysilfjellets gjester. Med den store sengeutbyggingen som skjer er det og et stort behov. Fageråsen må gjøres mer attraktivt, og en oppgradering av skiproduktet er i den sammenheng viktig. Etter eierskiftet viste SkiStar klart at dette kunne skje raskt. Så når penger til nye investeringer skulle fordeles kom stolheis og snøproduksjon i Fageråsen høyt opp på listen.

Et annet fokus hos SkiStar er at det skal være enkelt å være gjest. Booking, transfer, rutiner ved ankomst og avreise er områder som må fungere smertefritt, og som hele tiden må utvikles. Her kan SkiStar-familien dra nytte av hverandres erfaringer. En nyhet kan testes ut på en destinasjon. Er dette vellykket, kan flere innføre nyheten, og slik har man en sikker produktutvikler. Avtaler med forskjellige transportselskap er eksempler på det. For Trysil skal det jobbes med tilbud som omfatter båt og fly. Ting vil skje!

Om prosessen mot nye investeringer
Kombinasjonen av egen kompetanse, bransjens trender og gjesten som rådgiver gir Trysilfjellet det beste besluttningsgrunnlaget for videre produktutvikling. I Trysil gjennomføres gjesteundersøkelser hver vinter. De svarene som kommer inn er med på å gi innspill til nye investeringer. Samtidig som vi selvfølgelig følger med på utviklingen generelt. Stolheis i Fageråsen var det største savnet på fjorårets undersøkelse. Dette tar Trysilfjellet nå tak i. Stolheisene får både vindbobler og varme i setene. Bobler vet de at gjestene sine vil ha. Varme i setene er mer og mer trenden på nye stolheiser. Stolheisen er med andre ord et godt eksempel på at Trysilfjellet lytter til gjestene og følger med på trenden. En utbedring av servicetilbudet i Fjellroa er et annet eksempel. I de siste årene har ikke pausetilbudet her vært godt nok. Dette gjøres det noe med i år, og det bygges en trendy og fin paviljong.

Om påske og feiringen i fjellet
Barnefamilier er og blir Trysilfjellets hovedmålgruppe. Men i noen høytidsuker blir det en blanding av hovedinteresser hos Trysilfjellets gjester. Dette er spesielt nyttår, uke 8 og påsken. Slik vil det alltid være, og da må det finnes gode løsninger slik at påsken blir en god feiring for alle. Seterrocken på Knettsetra vil selvfølgelig bestå, men i 2007 vil innslagene tidlig på dagen bli for familien. På Trysil Høyfjellsenter vil det kanskje bli satt fokus på noe mer familiært. Trysilfjellet er avhengig av å finne en god miks, slik at alle gjestene lett kan finne sitt sted.

Om nytten av å være lojal SkiStar gjest
Det skal lønne seg å være gjest i et SkiStar-anlegg. Det fine med de fem SkiStar destinasjonene er at de kompletterer hverandre. Har du vært trofast på et sted i mange år og nå ønsker noe nytt, så kan du fint finne det innad i SkiStar. Samme eier, et helt annet produkt. Både gjest og skianleggene skal nyte godt av paraplyen SkiStar, og gode gjestefordeler skal være med på å tilføre så vel gjest som skianleggene noe nytt. Dette jobbes det med i SkiStar.

Om viktigheten av at du har det bra når du er i Trysil på skiferie
Fornøyde gjester er det som gjelder! Er ikke du fornøyd har ikke Trysilfjellet gjort jobben sin godt nok. Derfor er det viktig med tilbakemeldinger. Også denne sesongen vil gjesteundersøkelsene fortsette.

Kilde: Trysil Vinter brosjyre 06/07

Bildegalleriet har 23086 bilder!
0 lagt inn i dag - 0 den siste uken

Velkommen til Tråkkemaskin.no! På denne siden finner du den største oversikten over bransjenytt, det største bildegalleriet, den ferskeste diskusjonen og mye seriøs fakta!

 

Siste 5 forum

Opplæringsdokument (2 svar)

Opplæringsdokument (0 svar)

Type Hydraulik olje (2 svar)

deler til kassbohrer (1 svar)

Sikksakk kjøring (19 svar)

Alle diskusjoner

 

Siste 20 Screeners Choice

 

Siste screenede bilde

 

Hole Olsen Aktiv - Copyright 2006-2016 (All rights reserved)

All information on this page (including pictures) belongs to the author, and commersial
use of the information is not under any circumstances allowed without the owners acceptance.
For private purposes information can be used, but we strongly demand you in any case to refer to trakkemaskin.no.

informasjons lag