Link to this photo: http://www.trakkemaskin.no/visBilde.asp?bid=6799&lang=en
PREVIOUS - NEXT

PRESS TO CLOSE THIS WINDOW
Background: WHITE - BLACK - GREY (Default)
Internet Explorer only: ORGINAL - GRAYSCALE - INVERTED - FULLSCREEN - FLIP HORIZONTAL - FLIP VERTICAL

 
Machinedetails Location / Country
» Prinoth
» Everest Power W
Norge » Trysilfjellet
» Norge
Date Photographer
» 31.03.2007 » Espen Børresen

Comment Vinsjing i L30 med demo-everest power.

 
Comments

Horfor har ikke maskina kompakthjul hele vegen? Har sett at mange Everester har både 1-2 kompakthul inklusivt nesehjul. Hvorfor det? Er det så dålig fjøring att den ikke tåler og ha kompakthjul på hele rekka, eller er føringene så skarpe å spisse at de kun gnager mest foran og bak, lite sansynlig at den skulle gnage i det hele tatt spør du meg, synes det ser helt gænt ut.

Kommentert av: Jan Henrik Øvergaard
Dato: 08.12.2007 13.14.53

kanskje noe Ingunn Skuggevik kan svare på, evt. sjekke opp?

Kommentert av: Ole Kristoffer Hole Olsen
Dato: 08.12.2007 13.55.47

er vel litt valgfritt tror jeg... nedover i europa er det mange med kun kompakthjul.. :)

Kommentert av: Espen Børresen
Dato: 08.12.2007 16.40.36

E har sport Bosse åt owren om dætta dær e, han påstår at maskina blir før stiv hvis døm har kompakthjul på æille hjulan på everesten.

Kommentert av: Torkell Seielstad
Dato: 08.12.2007 18.59.31

Takk da fikk vi svar på det.. Høtes jo veldig rart ut da. Trodde jo lissom at det skulle være mulig og lage et optimalt og tilpasset understell eller system slik at du kunne kjøre med kompakthjul hele vegen slik som PB,Leitwolf og en rekke andre uten pronlemer..

Kommentert av: Jan Henrik Øvergaard
Dato: 08.12.2007 19.06.53

pb bli også stivar med kompakthjul. kjøre med kompakthjul foran driven æ for de e de minst gunstige hjule og punkter på. me tanke på avkjøring av belte.

Kommentert av: Tor Kasper Myhr
Dato: 08.12.2007 20.57.33

  Du er ikke logget inn! (Tips: Bruk Internett Explorer så slipper du å logge inn hele tiden!)
Username:
Password: