NO
EN
DE
IT
FR
ISL
Velg religion
600 Polar W
Kandahar
300 Polar
Everest
GT-450
LH 500
Leitwolf

 

  Medlemmer

 

- Bli medlem
- Glemt passord?
Brukernavn:

Passord:

Husk meg

 
 

  Generelt

 

- Gå til startsiden
- Om tråkkemaskin.no

 
 

  TråkkeNytt

 

- Omtaler
- Siste 15 artikler
- Artikkelarkiv

 
 

  TråkkeMap

 
 

  TråkkeGalleri

 

- Søk
- Topp 100
- Siste 100 Norge (0)
- Siste 100 Verden (0)
- Screeners Choice
- Kommentarer (0)

 
 

  TråkkeForum (0)

 
 

  TråkkeMarkedet

Forum

 
Noe nytt i vente fra Prinoth?
 
torsdag 17. august 2006, 08.22
# 0
Ole Kristoffer Hole Olsen

Ble medlem: 16.07.2006
Sted: HØNEFOSS
Noe nytt i vente fra Prinoth?
Det begynner jo å ha gått en lang stund siden Everest ble lansert som den første av dagens fire virkelig kraftige maskiner. Er det snart på tide med noe nytt? Leitwolfen regner jeg med fortsatt må henge med i mange år enda uten særlig store forandringer... Det tror jeg også gjelder Polar, mens Formatic fortsatt ikke har fått markert noen markedsandeler, og må derfor komme med flere oppgraderinger og nyheter i tiden fremover for å vise seg frem... Noen som vet noe?

Kässbohrer har jo nå introdusert en helt ny generasjon, og de som har sett 600 i live, vet hva jeg mener... Det må være gjort solide endringer en eller annen plass, for så utrolig ryddig og luftig det var rundt hydraulikkpumper har jeg aldri sett i noen tråkkemaskin før... Det må jo være enhver mekanikers drøm! Ellers er jo CanBus introdusert i PistenBully. og fordelene er jo åpenbare i form av mye mindre innvendig kabling i førerhytta. og mye enklere diagnosestilling ved feil. I tillegg gjør CanBus systemet at man kan justere endel parametere til sin egen kjørestil. F.eks. kan sensitivitet på rattutslag justeres.

Setet er også helt nytt og byr på et armlene som er justerbart i alle retninger, slik at stolen helt og fullt kan reguleres etter personen, og ikke omvendt...

Støynivået vil jeg påstå er helt på høyde med, og faktisk kanskje bedre enn Everesten som har vært unik på det området i mange år! Everesten har jo en fordel av å ha førerhytta plassert fysisk lengre unna motoren enn 600'n, og med det i tankene er det eksepsjonelt bra å ha kommet ned på Everest nivå hva gjelder støy.


LOGG INN for å lese de 5 svarene og skrive i forumet!

Har du ikke brukernavn og passord kan du gratis opprette en ny konto! Trykk på "Bli medlem" i menyen til venstre

Hole Olsen Aktiv - Copyright 2006-2016 (All rights reserved)

All information on this page (including pictures) belongs to the author, and commersial
use of the information is not under any circumstances allowed without the owners acceptance.
For private purposes information can be used, but we strongly demand you in any case to refer to trakkemaskin.no.

informasjons lag